Черкаси наше місто!
Середа, 25.06.2025, 03:27
ГоловнаРеєстраціяВхід Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту

Дозвілля

Наше опитування
Чи вважаєте ви, що ці вибори були чесними?
Всього відповідей: 72

Календар
«  Березень 2010  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Друзі сайту
Бесплатная раскрутка сайтов!От Ka4eg.net
Top-uCoz Пиши українською
  • ВО "СВОБОДА"
  • Snow-Wow
  • Сини України
  • Сайт про The Sims 3

  • Статистика
    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Головна » 2010 » Березень » 8 » У Черкасах розпочато ямковий ремонт доріг
    У Черкасах розпочато ямковий ремонт доріг
    11:50
    Комунальні служби розпочали ямковий ремонт доріг. Першим місцем ремонту стало перехрестя вулиць Шевченка-Енгельса.

    Загалом на ремонті доріг працює одна бригада, яка виконує роботу виключно уночі. Оскільки асфальтобетонні заводи ще не розпочали роботу, то основною сировиною для «латання» дірок є «старий» асфальт. Після завершення роботи на Шевченка-Енгельса, дорожники планують зайнятися ямковим ремонтом перехресть вулиць Енгельса-Ільїна, Енгельса-Благовісна та частини Ільїна, що між Смілянською та Леніна.
    — Хоча роботу можна проводити при температурі повітря не менше +10 С0, ми все ж розпочали ремонт, аби хоч якось поліпшити умови пересування автотранспорту. Через відсутність коштів, працюємо у борг, - розповідає директор КП «ЧЕЛУАШ» Борис Оніщенко. – Зараз вирішується питання про виділення коштів на закупівлю «холодного» асфальтобетону, який виробляється у Білій Церкві. Хоча така суміш і дорожча, експлуатація відремонтованої ділянки дороги триваліша.
    За словами Бориса Оніщенка, торік вдалося зробити лише 50% від запланованого. Причина — Кабмін зменшив суму на ремонт черкаських доріг. На початку минулого року міська влада розраховувала отримати на ремонт доріг майже 18 млн. грн. Проте після змін у законодавстві (Кабінет Міністрів виступив ініціатором зменшення дорожнього податку, за кошти якого фінансується ремонт доріг) Черкасам перепало лише 9,6 млн. грн.
    Зі зменшенням суми довелося переглянути стратегію. Коли у грудні 2008 року Черкасам довели цифру на рівні 18 млн. грн., мерія планувала витратити третину коштів на ремонт доріг методом — «від бордюру до бордюру». Тобто класти асфальт суцільним шаром, а не різати шматками, як це робиться при середньому ремонті. Були визначені 29 вулиць, які ремонтуватимуться таким методом. В основному це були головні транспортні магістралі: Можайського, Лісова просіка, частина вул. Шевченка, Енгельса, проспекту Хіміків, Сумгаїтської, Ватутіна та інші. Планували навіть 2,5 млн. грн. на ремонт тротуарів по бул. Шевченка, Сумгаїтській, Енгельса.
    Проте після кабмінівського «обрізання» довелося від таких планів відмовитися та спрямувати зусилля на середній і капітальний ремонт вулиць.
    Між тим, навіть передбачені 9,6 млн. грн. у повному об’ємі не надійшли до міського бюджету. Спецфонд на ремонт доріг отримав лише 7 млн. грн. Решту суми черкасці не сплатили, повівшись на заяви політиків, урядовців і Міністра УМВС Юрія Луценка, які заявляли про відтер мінування сплати податку за техогляди.

    Враховуючи незавершені роботи минулого року та наслідки цьогорічної сніжної зими, на приведення доріг до нормального стану місту необхідно близько 300 мільйонів гривень.
    Торік при дрібному ремонті доріг у Черкасах вперше застосовували сучасну технологію, яка дозволяє проводити профілактику і ліквідовувати дрібні пошкодження за лічені хвилини. Через 20-30 хвилин відремонтованою ділянкою вже можна їздити.
    — Сучасна американська машина «Магнум» під великим тиском обробляє потрібну ділянку: прибираються вода, пил та інші сторонні елементи. Яма заповнюється емульсією, яка миттєво застигає і щільно «чіпляється» до сусіднього шару асфальту. Це свого роду ефект склеювання, — розповідає директор ВО «Інтербуд», депутат міської ради Ігор Калашник. — Через кілька хвилин цим відрізком дороги можна користуватися.
    Квадратний метр роботи середньої глибини при використанні такої технології коштує 250 грн., що дорожче від «гарячого» асфальту. Проте новинка має ряд переваг: її можна застосовувати для найбільш навантажених ділянок доріг та при надзвичайно дрібному ремонті, наприклад вирівнюванні дорожнього полотна. Перевагою новітньої технології також є зменшення кількості працівників, що для бюджету дешевше та ефективніше. Крім того гарантія на такий вид робіт складає близько п’яти років. Доказом цього стали вулиці Дахнівська-Канівській, відрізок бульвару Шевченка (від вул. Котовського до вул. Можайського), вулиці Ільїна, Благовісна та проспект Хіміків, де був застосований новітній прийом. Там відремонтовані ділянки стоять і після важкої зими.

    Переглядів: 775 | Додав: JackSim | Рейтинг: 0.0/0 |
    Всього коментарів: 0
    Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
    [ Реєстрація | Вхід ]
    Форма входу
    Час: 03:27
    Будь-ласка зареєструйтесь, або увійдіть під своїм ім'ям.

    Час

    Міні-чат
    200

    Пошук

    І. Яковенко © 2025