Міська влада визначила новий порядок розміщення зовнішньої реклами на території міста. Центральні вулиці Черкас незабаром мають стати вільними від реклами. До власників рекламних конструкцій висуваються більш жорсткі вимоги щодо утримання об’єктів, а також передбачені штрафні санкції за їх невиконання. Змінено підхід щодо проведення розрахунків за розміщення рекламоносіїв. – До цього часу у місті діяли правила розміщення зовнішньої реклами, затверджені ще у 2005 році, – розповідає начальник відділу дизайну міського середовища та реклами Оксана Поліщук. – Однак там багато моментів не було враховано, тому зараз ми розробили повноцінний порядок розміщення рекламних конструкцій. Насамперед визначили зональну концепцію розташування реклами по місту. Місто поділено на дві зони: зелену та червону. На червоній зоні заборонено розміщення будь-яких видів зовнішньої реклами. Перелік її складових вичерпний: центральна площа (площа Леніна), площа біля музично-драматичного театру, площа біля палацу Дружба народів, площа Слави, Пагорб Слави, площа 700-річчя міста, площа біля ЧДУ ім. Богдана Хмельницького, площа Симоненка, культові споруди, кладовища. В межах зеленої зони дозволено розміщення біг-бордів. – Але це не означає, що одразу ж ми знесемо усі біг-борди в центрі міста, – пояснює Оксана Поліщук. – Просто в разі закінчення дії дозволу на розміщення існуючої конструкції на центральній площі міста, продовжувати його не будуть. Так само не видаватимуть і на встановлення нових. Висуваються більш жорсткі вимоги щодо утримання рекламоносіїв: має бути проведений благоустрій прилеглої території, усі з’єднання конструкцій повинні бути декоративно оформлені, бетонні підставки потрібно заглиблювати врівень із землею. Тепер штрафні санкції застосовуватимуть і в тому разі, якщо постер виглядає неохайно, обірваний, пошкоджений. Протягом доби власники носіїв зовнішньої реклами мають його або замінити, або заклеїти фоновим плакатом. Контролювати зовнішній вигляд рекламоносіїв будуть працівники муніципальної інспекції. Крім того, розширено перелік об’єктів зовнішньої реклами, які можуть бути розміщені в місті. За словами Оксани Поліщук, до цього часу усі виносні конструкції, які розміщені біля магазинів, не були включені до переліку і тому виставлялись без дозволів. Тепер їх включили до реєстру, і за їх розміщення власники сплачуватимуть кошти до міського бюджету за право тимчасового користування місцями, які перебувають у комунальній власності міста. Наприклад, за розміщення стаціонарного наземного двостороннього рекламного засобу потрібно буде сплатити 30 грн./місяць. Так само до переліку включили і проведення рекламних акцій з демонстрацією зразків продукції (коштуватиме така акція за добу 35-45 грн.), аудіорекламна акція (25-30 грн.), рекламний засіб, який переміщується фізичною особою (20 грн.), плата за розміщення прапора, парасолі, намету, які використовуються як рекламоносії, становитиме 30 грн. за штуку на місяць; за розміщення афіш, листівок, плакатів сплачуватимуть 10 грн. за штуку на місяць. Міська влада також пом’якшила для підприємців деякі умови. – Відтепер власник рекламоносія, наприклад, за відсутності замовлень, зможе демонтувати на деякий час рекламну конструкцію, але при цьому за ним зберігається місце її розміщення на термін дії договору, – зазначає начальник відділу дизайну міського середовища та реклами Оксана Поліщук. – І сплачуватиме підприємець в цей період лише 25% від загальної суми. Крім того, у новому порядку виписано покроково процедуру демонтажу рекламних конструкцій, відповідальним за цей процес визначений департамент муніципальної інспекції. Ознайомитись із рішенням виконавчого комітету від 17.06.2009 № 752 «Про затвердження Порядку розміщення зовнішньої реклами у м. Черкаси» можна на сайті міської ради ckrada.com
|