«Чорна дошка оголошень» незабаром може з’явитись на шпальтах місцевих газет. Публікуватись там буде досить незвичайна реклама, а саме – фотографії злісних порушників Правил благоустрою міста Черкаси, які, незважаючи на приписи муніципальної інспекції, продовжують розклеювати рекламні оголошення на парканах, стовпах, деревах та в інших невстановлених місцях. За нехтування норм згаданого документа передбачена адміністративна відповідальність зі стягненням з порушників штрафів. Проте, як пояснює заступник директора департаменту муніципальної інспекції Ольга Швець, деякі суб`єкти підприємницької діяльності особливо на це не зважають. Тому муніципальна інспекція змушена вдатись до більш радикальних кроків, як-то оприлюднення на загал «портретів» конкретних порушників. А оскільки більшість з них – люди доволі відомі в нашому місті, поява у такому розділі навряд чи сприятиме їхній репутації. — Першість бути представленими на «чорній дошці» посідають нічні клуби «Міленіум» та «Ультра». Керівників цих закладів час оголошувати у розшук, оскільки на наші виклики і приписи вони не реагують, продовжуючи де тільки можна розклеювати свою рекламну продукцію. Також ми не можемо знайти порозуміння і з Палацом культури «Дружба народів». Тільки-но в Черкасах намічаються гастролі, які проходять в «Дружбі народів», - знов страждають стовпи та паркани, – обурюється Ольга Владиславівна. Розчарував і паб-бар «Контрабас», який за останні два тижні двічі був «спійманий» на розклейці реклами у несанкціонованих місцях. Серед останніх резонансних порушень можна відмітити також заїжджих «гастролерів» з Сімферополя, які рекламували автошоу в Черкасах. На наступний день після скоєння порушення працівники муніципальної склали протокол на «гастролерів» і зобов`язали їх усунути наслідки рекламної «самодіяльності». Проте порушники пішли ще далі: у той же день виставили на центральній площі міста свою агітаційну машину, продовжуючи свою незаконну рекламну діяльність. Довелось їм ще раз зустрітись з муніципальною інспекцією Черкас. А от серед тих, хто «почав виправлятися», Ольга Швець назвала нічні клуби «DZ», «Активзону», розважальний комплекс «Спортохоту»: — Окремий приклад - Драмтеатр і Філармонія. Після того, як ми наклали на них штрафні санкції, вони виготовили спеціальні рекламні щити- «трикутнички», знайшовши цивілізовану альтернативу популяризації своєї діяльності. Те саме можна сказати і про цирки. Віднедавна вони теж виставляють спеціальні афіші, від яких вже не страждають наші міські дерева. Розклеювати – усі можуть, а от прибирати доводиться нашим комунальним та дорожнім службам. Зауважу, що це — доволі важка робота, бо порушники використовують досить надійні засоби, як-то міцний клей чи самоклеючу плівку. Тож, як-то кажуть, подібні оголошення так просто – голими руками – не візьмеш. Муніципальні інспектори притягують до відповідальності не тільки замовників, а й безпосередніх виконавців розклеювання оголошень. У свою чергу Ольга Швець нагадує, що об’яви та оголошення можна розміщувати в газетах безкоштовних рекламних оголошень та інших ЗМІ, в транспорті, на зупинках громадського транспорту, обладнаних відповідними дошками, біля під’їздів. Знайти ці місця не важко – було б бажання. Крім того нещодавно міський голова видав розпорядження, зобов’язавши відповідні галузеві підрозділи міськвиконкому розробити проект зовнішніх рекламоносіїв (де б можна було б законно розміщувати оголошення) та визначити місця їх розташування. Нині триває узгоджувальна робота.
|