З 12 травня по 30 червня в Черкасах проходить конкурс на кращу ідею створення бренду Черкас. Назва конкурсу звучить так: "Ідеєю бренду Черкас є". Конкурс оголошений виконавчим комітетом Черкаської міської ради. До участі в конкурсі запрошуються всі жителі міста, творчі групи, навчальні заклади, художники, скульптори, словом, усі - хто вважає, що його ідея найкраща. Як зазначила начальник управління культури і туризму Департаменту освіти і гуманітарної політики Черкаського міськвиконкомуВалентина Шепецкая, конкурс на визначення кращої ідеї бренду проводиться для того, щоб підвищити туристичну привабливість міста. - Бренд міста - це, перш за все, асоціації людей, його відвідують або тут мешкають, їх емоції, пов'язані з цим містом. Це те, що об'єднує в собі всі знання, особливості, визначні місця та легенди міста. Також метою конкурсу є посилення уваги й інтересу до історії Черкас і рідного краю. У бренд входять такі складові, як легенда (розповідь про виникнення Черкас), логотип (графічне зображення), слоган (рекламне повідомлення), - зазначила Валентина Петрівна. Головне завдання конкурсу - знайти найкращу ідею, яка дасть можливість створити такий бренд, який представлятиме Черкаси як один з провідних центрів духовності, високої культури України, його самобутність і неповторність. Бренд, який підніме авторитет та імідж Черкас, який стане візитною карткою міста. А також зможе привернути увагу мешканців та залучити їх до участь у суспільному житті обласного центру. - Є досить багато хороших брендів у світі. Наприклад, Нью Йорк - місто контрастів, Санкт-Петербург - місто білих ночей, - розповіла начальник відділу комунікацій та зв'язків з громадськістю міськвиконкому Марина Волошенко. - Цікавим прикладом розвитку міста, як туристичного центру, є російський місто Мишкіно. Завдяки неординарний підхід місту вдалося значно збільшити потоки туристів. У Мишкіно проживає 6,5 тис. жителів, і на кожного з них припадає по 15 туристів. Влада цього міста створила і відкрила кілька музеїв: музей миші, старовинної техніки, музей Смирнова и тому подобное. Це місто, яке спочатку створив бренд, а потім туди подтянулись інвестиції. А з чим у вас асоціюються Черкаси? Авторів кращих ідей після завершення конкурсу нагородять заохочувальними призами та дипломами. А переможець конкурсу отримає Почесну грамоту і винагороду. До участі в конкурсі запрошуються всі жителі міста. Матеріали (малюнки, описи, твори, слогани, які виражають ідею) на конкурс можуть подаватися: в електронному вигляді на e-mail: info@ckrada.com, а також в друкованому вигляді до відділу комунікацій та зв'язків з громадськістю Департаменту забезпечення діяльності виконавчого комітету черкаського міськвиконкому, каб. № 418 або за тел. 45-80-50. Останній термін подання матеріалів на конкурс - 30 червня 2009 року. При підведенні підсумків конкурсу будуть враховуватися: • оригінальність; • актуальність; • інформаційна насиченість; • унікальність. Поданих на конкурс матеріали авторам не повертаються і можуть бути використані при підготовці презентаційних матеріалів про Черкасах. Про це повідомили в прес-службі Черкаського міськвиконкому.