Черкаси наше місто!
Четвер, 26.06.2025, 20:30
ГоловнаРеєстраціяВхід Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту

Дозвілля

Наше опитування
Чи вважаєте ви, що ці вибори були чесними?
Всього відповідей: 72

Календар
«  Травень 2009  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Друзі сайту
Бесплатная раскрутка сайтов!От Ka4eg.net
Top-uCoz Пиши українською
  • ВО "СВОБОДА"
  • Snow-Wow
  • Сини України
  • Сайт про The Sims 3

  • Статистика
    Онлайн всього: 2
    Гостей: 2
    Користувачів: 0

    Головна » 2009 » Травень » 23 » У Черкас буде своя легенда
    У Черкас буде своя легенда
    07:16
    З 12 травня по 30 червня в Черкасах проходить конкурс на кращу ідею створення бренду Черкас. Назва конкурсу звучить так: "Ідеєю бренду Черкас є". Конкурс оголошений виконавчим комітетом Черкаської міської ради. До участі в конкурсі запрошуються всі жителі міста, творчі групи, навчальні заклади, художники, скульптори, словом, усі - хто вважає, що його ідея найкраща. Як зазначила начальник управління культури і туризму Департаменту освіти і гуманітарної політики Черкаського міськвиконкомуВалентина Шепецкая, конкурс на визначення кращої ідеї бренду проводиться для того, щоб підвищити туристичну привабливість міста.               - Бренд міста - це, перш за все, асоціації людей, його відвідують або тут мешкають, їх емоції, пов'язані з цим містом. Це те, що об'єднує в собі всі знання, особливості, визначні місця та легенди міста. Також метою конкурсу є посилення уваги й інтересу до історії Черкас і рідного краю. У бренд входять такі складові, як легенда (розповідь про виникнення Черкас), логотип (графічне зображення), слоган (рекламне повідомлення), - зазначила Валентина Петрівна. Головне завдання конкурсу - знайти найкращу ідею, яка дасть можливість створити такий бренд, який представлятиме Черкаси як один з провідних центрів духовності, високої культури України, його самобутність і неповторність. Бренд, який підніме авторитет та імідж Черкас, який стане візитною карткою міста. А також зможе привернути увагу мешканців та залучити їх до участь у суспільному житті обласного центру. - Є досить багато хороших брендів у світі. Наприклад, Нью Йорк - місто контрастів, Санкт-Петербург - місто білих ночей, - розповіла начальник відділу комунікацій та зв'язків з громадськістю міськвиконкому Марина Волошенко. - Цікавим прикладом розвитку міста, як туристичного центру, є російський місто Мишкіно. Завдяки неординарний підхід місту вдалося значно збільшити потоки туристів. У Мишкіно проживає 6,5 тис. жителів, і на кожного з них припадає по 15 туристів. Влада цього міста створила і відкрила кілька музеїв: музей миші, старовинної техніки, музей Смирнова и тому подобное. Це місто, яке спочатку створив бренд, а потім туди подтянулись інвестиції. А з чим у вас асоціюються Черкаси? Авторів кращих ідей після завершення конкурсу нагородять заохочувальними призами та дипломами. А переможець конкурсу отримає Почесну грамоту і винагороду. До участі в конкурсі запрошуються всі жителі міста. Матеріали (малюнки, описи, твори, слогани, які виражають ідею) на конкурс можуть подаватися: в електронному вигляді на e-mail: info@ckrada.com, а також в друкованому вигляді до відділу комунікацій та зв'язків з громадськістю Департаменту забезпечення діяльності
    виконавчого комітету черкаського міськвиконкому, каб. № 418 або за тел. 45-80-50. Останній термін подання матеріалів на конкурс - 30 червня 2009 року. При підведенні підсумків конкурсу будуть враховуватися: • оригінальність; • актуальність; • інформаційна насиченість; • унікальність. Поданих на конкурс матеріали авторам не повертаються і можуть бути використані при підготовці презентаційних матеріалів про Черкасах. Про це повідомили в прес-службі Черкаського міськвиконкому.
    Переглядів: 1242 | Додав: VaDoS | Рейтинг: 0.0/0 |
    Всього коментарів: 1
    1 VaDoS  
    0

    Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
    [ Реєстрація | Вхід ]
    Форма входу
    Час: 20:30
    Будь-ласка зареєструйтесь, або увійдіть під своїм ім'ям.

    Час

    Міні-чат
    200

    Пошук

    І. Яковенко © 2025