Розпочатий ремонт Черкаського мосту через Дніпро набуває політичного забарвлення.
У Черкасах з ініціативи міської та обласної влади почали збір підписів за звернення до Прем'єр-міністра України Юлії Тимошенко з проханням виділити кошти на капітальний ремонт моста через Дніпро. Про це пише міський голова Сергій Одарич у своєму Інтернет-щоденнику. Як повідомляє міський голова, він разом з губернатором Олександром Черевко вирішили в черговий раз надіслати звернення до Прем'єр-міністра Юлії Тимошенко. Але під відкритим зверненням мають можливість підписатися всі жителі міста і області. Підписи будуть збиратися в трьох наметах, які будуть виставлені в центрі міста і на виїзді на дамбу з боку Черкас. На сьогодні, за інформацією Сергія Одарича, вже зібрано близько 2 тис. підписів.
У відкритому зверненні міський голова і голова ОДА звертають увагу Прем'єра на те, що міст, знаходиться в аварійному стані і потребує капітального ремонту. "Цей стратегічний об'єкт знаходиться на балансі державного підприємства« Укравтодор ». Ні мерія Черкас, ні обласна державна адміністрація за законом не мають права здійснювати фінансування ремонту мосту. Це має робити лише Уряд. Тому в черговий раз звертаємося до вас з проханням виділити 97 млн. грн. на ремонт цього стратегічного об'єкту. Більш того, вся необхідна для проведення капітального ремонту мосту проектно-кошторисна документація вже підготовлена і знаходиться в Кабінеті Міністрів України ", - йдеться у зверненні.
Міст, побудований майже 50 років тому, не розрахований на таку автомобільну навантаження, якій піддається в даний час: щодоби по ньому проїжджають понад 11 тисяч одиниць автотранспорту. "На таку кількість авто він не розрахований, тому інтенсивно руйнується. Ми закликаємо Вас не залишати черкащан один на один з цією проблемою ", - зазначається в зверненні. За результатами перевірки у 2004 році, на мосту необхідно замінити 60 залізобетонних плит прогонів побудови. Крім того, майже повністю зруйнований залізобетонний короб, по якому проходять комунікації державного підприємства «Укрзалізниця» і який одночасно виконує функції бар'єрного огородження. Це негативно впливає на стан безпеки дорожнього руху через міст.
|